Pomembno za to vajo je, da imamo med vajo res ZAPRTE oči.
Stojte na eni nogi z zaprtimi očmi. Noge ni potrebno visoko dvigniti. To je vse.
Če ne morete stati na eni nogi več kot 10 sekund pomeni, da je vaše telo starejše od vaših dejanskih let (npr.: če ste stari 40 let, je vaše telo staro med 60 in 70 let).
Kitajci so bili v znanju o ljudskem telesu zelo napredni.
Zelo dobro je, da si z pogostimi ali vsakodnevnimi vajami povrnete občutek za ravnotežje.
Kitajci priporočajo, da vsaki dan izvedete vajo JIN JI DU LI v trajanju 1 minute. To je zelo dobro za preprečevanje oz. zdravljenje demence.
Namesto popolnoma zaprtih oči lahko v začetku izvajate vajo z rahlo zaprtim očmi.
Vsakodnevno izvajanje vaje JIN JI DU LI lahko pomaga v zdravljenju veliko bolezni kot so: – povišan krvni pritisk, – previsok sladkor v krvi ali diabetes, – bolezni hrbtenice, – preprečevanje demence.
Če se vaja izvaja daljšo dobo lahko na eni nogi stojimo do 2 minuti.
Prednost izvajanja te vaje:
– poboljšanje spanja, – jasnejše razmišljanje, – izboljšanje spomina, – preprečevanje protina (putike), – hitro izboljšanje imunskega sistema, – proti „bolezni hladnih nog“.
Razlaga strokovnjakov je, da skozi naše noge teče 6 pomembnih meridianov in ko stojimo na eni nogi se izboljša funkcija meridianov ter pripadajočih organov.
Vaja je priporočljiva tudi za zdrave ljudi in predvsem za mlade ljudi, ki z vsakodnevnimi vajami vzdržujejo zdravje oz. zmanjšujejo možnost, da bi zboleli.
Možnost, da se s to vajo izboljša zdravstveno stanje, je manjše pri ljudeh starejših od 70 let oziroma pri starejših ljudeh, ki niso dovolj močni za stabilno stanje na eni nogi.
Share This