Po besedah avtorja te tehnike gre za metodo, idealno za vse, ki trpijo za nespečnostjo. Dovolj naj bi bilo že samo poskusiti to metodo, in že naj bi nas zapeljalo v globok spanec. Poskusiti ni greh.

Kaj morate storiti?

Da bi lažje zaspali, morate povsem umiriti dihanje, kar lahko dosežete s pomočjo tehnike, imenovane pranajama, ki pomeni prav ritmični nadzor dihanja. Pranajama izhaja iz izrazov prana pomeni dih in vyan pomeni vaditi, obvladovati. Gre za trebušno dihanje, ki velja za najpopolnejše, prinaša pa največje učinke na vse ravni človekovega počutja.

Čeprav je o pranajami napisanega že ogromno, je prispevek Weilla ta, da naj bi bila njegova časovna opredelitev, koliko časa naj traja vdih, koliko časa naj zrak zadržimo v sebi in koliko časa naj traja izdih, optimalna.

Metoda 4-7-8 poteka tako, da najprej globoko zajamete zrak in nato popolnoma izpraznite pljuča. Zaprite usta, počasi vdahnite skozi nos in med tem v mislih štejete do štiri. Zadržite dih (toliko časa, da v mislih preštejete do sedem), nato pa počasi izdihnite, tako da v mislih preštejete do osem. Cikel ponovite trikrat.

Kot trdi Weill, naj vsem, ki imajo težave z nespečnostjo, ne bi bilo treba več piti čajev za pomiritev pred spanjem, tudi se ne posluževati vseh tradicionalnih metod. Inovativna metoda, ki izvira iz davnih časov, naj bi rešila vse težave. Kot pojasnjuje, gre v resnici za to, da telo pridobi zadostno količino kisika, ki ima ob prehodu skozi telo blagodejni učinek na parasimpatični živčni sistem in daje občutek pomiritve.

Kdor bi redno uporabljal to tehniko, naj bi ga redkeje preplavljale negativne misli, ustvaril bi večjo harmonijo s svojim telesom in na ta način naj bi se lahko uspešno spopadali tudi z anksioznostjo.

Doktor Weill je prepričan, da tehnika 4-7-8 za pomiritev deluje. Svetuje, da postopek ponavljate od 6 do 8 tednov, vsaj dvakrat dnevno, pozitiven učinek na počutje pa naj bi bil zagotovljen.

 

Suzana Habot, Sonja Luskovec in 6 drugih oseb
2 delitvi
Všeč mi je

Komentiraj
Deli z drugimi

0 komentarjev

Share This